به فروشگاه اینترنتی آر وی سی خوش آمدید
محصولات شبکه توتولینک به 55 کشور جهان صادر می شود و بر اسا برنامه ریزی صورت گرفته، محدوده پوشش توتولینک در سال های آینده افزایش خواهد یافت. شعار توتولینک "هوشمندترین تجهیزات شبکه" است که دلایل آن طراحی هوشمندانه تحت نظارت طراحان کره ای، عملکرد هوشمند با رابط کاربری پیشرفته و در نهایت انعطاف پذیری هوشمند برای افزودن امکانات بر اساس نیاز بازارهای منطقه ای می باشد. اطمینان از کیفیت محصولات توتولینک شامل پشتیبانی کامل تیم نرم افزاری کره ای، تست 235 درصدی تجهیزات (به صورت نرمال 2 بار به طور کامل تست می شوند و به صورت تصادفی نیز 35 درصد از محصولات مورد بررسی قرار می گیرند) و استاندارد های متعدد کیفیتی می شود. برنامه سه ساله توتولینک برای بازار داخلی پیاده سازی می شود تا پس از سه سال به عنوان دومین برند تجهیزات شبکه در ایران به فعالیت بپردازد. بازاریابی برای محصولات توتولینک شامل دوازده RoadShow در فروشگاه های پر تردد کشور، حضور در نمایشگاه ها (هشت شهر مختلف)، برگزاری سمینارهای استانی، کلاس های آموزشی در مراکز استان و دفتر مرکزی سیاره سبز به همراه اهدای مدرک معتبر به صورت رایگان و فعالیت های تشویقی برای نمایندگان به همراه بازرسی از مراکز استان می شود. محصولات توتولینک هم اکنون تمامی مجوز های فعالیت در بازار داخلی را با سازگاری کامل با انواع ISP های داخلی از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دریافت شده است.
آقای دکتر میرنقی، مدیر بازاریابی شرکت سیاره سبز دومین سخنران همایش استانی در شهر رشت بودند. اهمیت راه اندازی فروشگاه های آنلاین تخصصی و همکاری شرکت سیاره سبز برای ارائه محصولات خود در فروشگاه های آنلاین برای مدیران ارشد سیاره سبز محرز گردیده است. ارائه توضیحات در خصوص فعالیت و برنامه های بخش بازاریابی شرکت سیاره سبز از سخنان مهم آقای دکتر میرنقی به شمار می رود. استفاده از کانال های ارتباطی اجتماعی شامل تلگرام و اینستاگرام برای برقراری ارتباط سریع در کنار فروم های تخصصی در اولویت برای دریافت ایده ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات قرار گرفته است. دریافت استاندارد ایزو برای پاسخگویی خدمات پس از فروش و بخش فنی شرکت سیاره سبز برای به صفر رساندن میزان شکایات کاربران بخش بعدی برنامه ریزی واحد بازاریابی پردیس صنعت سیاره سبز به شمار می رود. همچنین ایشان اعلام کردند که "هم اکنون اداره استاندارد کشور برای ارائه گواهی استاندارد به محصولات سایر برند ها در بخش کیس و پاور از کارشناسان سیاره سبز بهره می گیرند. برگزاری کلاس های استاندارد کالا به صورت رایگان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که اولین گام در استان گیلان و شهر رشت خواهد بود. ایجاد RoadShow و ShowRoom در مراکز خرید و پاساژ ها به منظور معرفی قدرتمندانه برند های زیر مجموعه سیاره سبز در بازار داخلی در دستور کار واحد بازاریابی این شرکت قرار گرفته است".
پس از استراحت 15 دقیقه ای، نوبت به اهدای تندیس نماینده برتر استان گیلان رسید و جناب آقای ضیابری به عنوان نماینده برتر شرکت پردیس صنعت سیاره سبز، تندیس خود را از دستان آقای دکتر میرنقی و آقای مهندس خوش سیر دریافت کردند. در ادامه جناب آقای مهندس خوش سیر، مدیر فروش شرکت سیاره سبز به حفظ کیفیت اشاره کردند که در طول 20 سال فعالیت شرکت، به عنوان اولویت در پیش گرفته شده است. رضایت مشتریان از محصولات سبب ماندگاری محصول و برند عرضه کننده می شود. در نهایت فروشندگان و نمایندگان نیز از میزان فروش کالا راضی خواهند بود. شرکت سیاره سبز به عنوان یک شرکت کیفی، چند مورد ریسک در بازار انجام دادند. اولین نمونه ریسک، عرضه مجزای کیس و پاور در شرایطی بود که تمامی برند های فعال در بازار داخلی به عرضه همزمان این دو کالا می پرداختند. اما شرکت سیاره سبز اولین برند عرضه کننده کیس و پاور به صورت مجزا بود و به این صورت کاربران می توانستند بر اساس نیاز و سلیقه خود کیس و پاور مورد نیاز خود را خریداری کنند. در حال حاضر 80 درصد کاربران و فروشندگان از اهمیت بالای انتخاب صحیح و استاندارد پاور مطلع هستند اما این میزان برای کیس فقط 40 درصد است که به طور حتم با اطلاع رسانی و آموزش های لازم به رقم بالاتری افزایش خواهد یافت تا کاربران با دید تخصصی به انتخاب کیس بپردازند. ماوس و کیبرد به عنوان محصولات خانواده سیاره سبز اشاره کرد که شامل دو دسته کاربری خانگی-اداری و حرفه ای می شود. محصولات خانگی-اداری با برند GREEN و محصولات حرفه ای با برند COUGAR وارد بازار می شوند. مذاکرات برای توافق با توتولینک در حدود 1.5 سال به درازا کشیده و در سال 95 شرایط برای معرفی تجهیزات شبکه TOTO Link در ایران فراهم شده است. اسپیکر های حرفه ای گرین شامل سه مدل به عنوان گزینه های حرفه ای در بازار موجود هستند که در آینده مدل های متنوع دیگری برای نوت بوک وارد بازار کشور می شوند. کلاس های استاندارد در دو سطح برنامه ریزی شده و به زودی دوره دوم کلاس ها به زودی برگزار می شود.
پس از سخنرانی آقای مهندس خوش سیر، مراسم قرعه کشی جوایز بر اساس فرم های نظرسنجی توزیع شده انجام شد و جوایزی شامل تجهیزات شبکه توتولینک به برندگان اهدا گردید.
جناب آقای مهندس ارژمند، کارشناس فنی بخش خدمات پس از فروش شرکت سیاره سبز بخش نهایی سخنرانی در سومین همایش استانی را بر عهده داشتند. بیست سال از تاسیس شرکت سیاره سبز می گذرد و تا کنون در بخش های مختلفی از بازار به فعالیت پرداختند. این شرکت از سال 91 به گارانتی محصولات دیگری مانند لپ تاپ و تبلت (حتی غیر از برند GREEN) پرداختند که تاکنون تجربه موفقی بوده است. گارانتی سه ساله تجهیزات شبکه، گارانتی تعویض از 37 تا 62 ماه و در برخی مدل های جدید تا 100 ماه و خدمات پس از فروش 6 تا 10 ساله برای پاور از مهم ترین خدمات بخش گارانتی سیاره سبز به شمار می روند. گارانتی در نوت بوک ها شامل قطعات اصلی شامل مادربرد و کیبرد می شود و عدم دریافت دستمزد در قطعات دارای گارانتی و حتی فاقد گارانتی از خدمات ارزشمند بخش گارانتی سیاره سبز به شمار می رود. سامانه پیگیری شکایات کاربران و انتقال شکایت به بخش مربوطه به منظور رفع آن، یک سرویس جدید در گارانتی سیاره سبز است. چک کردن مدت زمان گارانتی قطعه و پیگیری قطعه ارسال شده برای گارانتی در وب سایت اختصاصی خدمات پس از فروش سیاره سبز به سادگی قابل دسترس خواهند بود.