به فروشگاه اینترنتی آر وی سی خوش آمدید
اگر کالای خریداری شده شما، دارای اشکال فنی باشد، حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری، (ضمن اطلاع ظرف 24 ساعت پس از دریافت مرسوله به واحد گارانتی و پشتیبانی)، میتوانید کالای خود را جهت تعویض ارسال نمایید.
لطفا توجه نمایید:
- درصورت داشتن ایراد فنی در کالای مورد نظر تا 24 ساعت پس از دریافت باید به واحد پشتیبانی آر وی سی اطلاع داده شود.
- کالا باید با کارت یا جعبه اصلی برگشت داده شود از دور ریختن آن جدا خودداری کنید.
- نوشتن یا پارگی جعبه اصلی کالا ضمانت بازگشت را ازبین خواهد برد.
- اشکالات ایجاد شده در اثر استفاده نادرست کاربر شامل پذیرفتن بازگشت کالا نمیشود.
کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی آر وی سی بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما ، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
چه مواردی شامل گارانتی نمیشود؟
1. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل و نقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی
2. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
3. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
4. دستگاههایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز تعمیر شوند
5. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه
6. مشکلات ناشی از خدمات رسانهای شرکتهای متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آنها از طریق گوشی
7. هزینههای مرتبط با خرابیهای ناشی از نصب هر گونه نرم افزار یا برنامه که توسط شرکت طراحی و تولید نشده باشد
8. هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت مربوطه
9. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما
10. اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
11. تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه (برای موبایل IMEI) ) و یا در کارت
کارت گرافیک، هارددیسک، درایو نوری (دی وی دی رایتر)، پرینتر، اسکنر، کارتریج، CPU اینتل، لپتاپ و لوازم جانبی لپتاپ، آل این وان و مینی پی سی، پیکسل سوخته ی مانیتور تا 3 پیکسل، سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند و کالاهایی که گارانتی شرکتی دارند. شامل ضمانت 7 روز بازگشت کالا نمی باشد. و این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شود.
توجه: جعبۀ کالا باید بدون هیچگونه خط و خش و به همراه تمامی متعلقات و محتویات آن باشد و در صورت بوجود آوردن هرگونه ایراد فیزیکی، از عودت کالا خودداری فرمایید .
قابل ذکر است کلیه هزینههای رفت و برگشت و بسنه بندی کالا برعهده خریدار میباشد و در هنگام واریز مبلغ به حساب مشتری هزینههای فوق کسر میگردد .
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و آر وی سی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد باز پرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را میپذیرد.
نکته : خدمات پس از فروش اجناس گارانتی دار به عهده شرکت گارانتی کننده میباشد و این فروشگاه مسئولیتی در قبال اجناس گارانتیدار ندارد.
نکته : هرگونه آسیب فیزیکی در هنگام تحویل و حمل به عهده شرکت حمل کننده میباشد، پس در هنگام تحویل کالا از سالم بودن بسته اطمینان حاصل فرمایید.
نکته : قبل از ارسال کالا حتما با مسئول واحد گارانتی و پشتیبانی مجموعه رایانه ولیعصر (عج) تماس حاصل فرمایید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.
کل مبلغ استردادی فقط به همان شماره حسابی که با آن خرید انجام شده است و یا در پروفایل مشتری ثبت شده است واریز میگردد.
چناچه به هر دلیلی امکان ارسال کالا وجود نداشته یا خریدار قبل از ارسال کالا منصرف گردد وجه کالا طی 48 ساعت کاری از زمان انصراف به شماره حساب شبای خریدار واریز میگردد .داشتن شماره حساب شبا الزامیست. همچنین توجه داشته باشید نوسانات قیمت و ارزی تاثیری بر مبلغ نخواهد داشت.
شماره تماس واحد گارانتی و پشتیبانی مجموعه رایانه ولیعصر
013-33342010